Kik vagyunk?

A Műhely-Klub a Menedékház Alapítvány kísérleti programja, mely egy nonprofit kerékpárműhely keretein belül folytat csoportos és egyéni szociális munkát. Szakmai tevékenységünket a fennálló lehetőségekhez mérten, a felmerülő igényekhez alkalmazkodva, a legnagyobb hatékonyság elérését kitűzve folyamatosan alakítottuk.

A 2010-ben hajléktalanokkal megkezdett munkát, egy év után a gyermekvédelemben élő gyerekekkel folytattuk. Mára kizárólag halmozottan hátrányos helyzetű fiatalokkal foglalkozunk. Műhelyünk és közösségi terünk a gyermekvédelmi szempontból leginkább veszélyeztetett fiataloknak ad lehetőséget arra, hogy kiszakadhassanak a mindennapok nyomasztása alól és újabb lehetőségeket fedezzenek fel magukban.

A projekt költségeit 100%-ban külföldi támogatásból fedezzük. A projekt minden kollégája hivatásként tekint a munkájára.Technikai hátterünket, bringákat, sporteszközöket, játékokat Ti adományoztátok.

1.000 Ft
Egy gyermek napi élelmiszere.
2.000 Ft
Egy gyermek teljes napi költsége élményterápiás napon.
5.000 Ft
Egy adomány gyermekkerékpár felújítási költsége
10.000 Ft
Programjaink egy heti üzemanyagköltsége.
20.000 Ft
A program kisbuszának havi fenntartási költsége.
100.000 Ft
A Műhely-Klub helységének egy havi költsége.

1.000 Ft
Egy gyermek napi élelmiszere.
2.000 Ft
Egy gyermek teljes napi költsége élményterápiás napon.
5.000 Ft
Egy adomány gyermekkerékpár felújítási költsége
10.000 Ft
Programjaink egy heti üzemanyagköltsége.
20.000 Ft
A program kisbuszának havi fenntartási költsége.
100.000 Ft
A Műhely-Klub helységének egy havi költsége.

Kik vagyunk?

Küldetésünk

A közösség építésén túl, igyekszünk a lehető legnagyobb személyes figyelmet is megadni a srácoknak. A csoportos foglalkozások mellett megfér a személyes esetkezelés és mentorálás is.

Kerékpárműhelyünk háttérbázisa annak, hogy a sport általi pozitív feszültséglevezetési modellt, és értékrendet tudjunk tanítani a fiúknak. Nem csak biciklikkel, gördeszkával és egyéb sporteszközzel látjuk el, hanem rendszeres sportélmény programokba vonjuk be őket.

Az évek alatt egy olyan bensőséges, bizalmi légkört és összetartó közösséget sikerült építenünk, ahol a srácok meg tudnak nyílni és képesek őszintén beszélni a problémáikról. A valódi munka ezen a ponton kezdődik el.

2018-ban összesen letekert kilométerek száma

2018-ban bevont gyermek

sport-élményterápiás program 2018-ban

Hogyan segíthetsz nekünk?

Köss Össze!

Tudd, hogy vagyunk és vidd hírünk. Így segítesz támogatókra találni.

Adományozz tárgyat!

Szívesen látunk mindenféle sporteszközt, kiegészítőt, alkatrészt, sport ruházatot,   szabadtéri játékot, X-box játékot, csokit, vitamint.

Adományaidat leadhatod a Menedékház Alapítvány bármelyik intézményében, vagy a Mozaik Adományboltokban a Műhely-Klub részére.

Támogass pénzadománnyal!

Támogatásod az alábbiakra használjuk:
Élményprogramokra, belépőkre, nevezési díjakra, mozijegyre. Sporteszközökre vagy azok felújítására, alkatrészekre, kiegészítőkre. A programok alatt a gyerekek élelmezésére.

Fontosabb híreink

Műhely Nyár

Programoktól és élményektől gazdag nyarat hagytunk magunk mögött. Versenyeztünk a Tisza-tó körül, bringás túra/tábor keretein belül körbe tekertük a Balatont illetve a Velencei-tavat többször is. Mondhatjuk úgy is,hogy ez utóbbi volt idén a törzshelyünk. Ide jártunk a legtöbbet strandolni is, de azért többet töltöttünk nyeregben mint henyéléssel…..

bővebben
Sziget Fesztivál 2019

A Sziget Festival Official Civil Falujában idén a Menedékház Alapítvány a szervezet két legrégebben futó projektje képviselte. Mivel az egyik téma az újrahasznosítás, illetve környezetvédelem volt, így a program összeállítása nem okozott nagy fejtörést számunkra, hiszen ez abszolút a Mozaik Adománybolt profiljába vág. Sokan jöttek a standunkhoz, rengeteg jópofa fesztivál póló és textilszatyor készült. Ugyancsak nagy népszerűségnek örvendett ruha és könyv turkálónk a szigetlakók körében.

Képeink

Ha lehetőségeink engedik, akkor a szabadban vagyunk. Bringázunk, gördeszkázunk, rollerezünk, görkorizunk, kirándulunk, úszunk, futunk, falra mászunk, focizunk, szánkózunk. A műhelyben szerelünk, csocsózunk, kondizunk, csépeljük a bokszzsákot, nyomjuk az X-boxot, filmet nézünk és zenét hallgatunk. Mindezt szabadon és önfeledten.

Végh Árpád

15 éve dolgozom a szociális szférában, ennek nagy részét a Menedékház Alapítványnál töltöttem. 9 éve vezetem itt a Műhely-Klub néven futó gyermekvédelmi programot, melyet szívügyemnek tartok és egyben a szakmai kiteljesedésemnek is tekintek. Hálás vagyok, hogy most azt a munkát végezhetem, amiről korábban álmodtam.